ღ✿دنیای کوچک من✿ღ

ღ✿دنیای کوچک من✿ღ


بين گفتگوي آبي
توي لحظه هاي نابي
كه من و تو
روي موج پاك احساس
مي نشستيم
مثل شبنم روي گلبرگ گل ياس
مثل دانه هاي الماس
از لبانت بوسه مي ريخت
لحظه ها با عطر عاشقي مي آميخت

بين گفتگوي آبي
توي لحظه هاي نابي
كه تمام عشق دنيا
از سر انگشت پر التهاب تو
جوانه مي زد
چشمهايت ساز عاشقانه ميزد

بين گفتگوي آبي
توي لحظه هاي نابي
زير باران ترانه
در ميان حرف هاي عاشقانه
بوي عطر نفس تو
كه هوا را تازه مي كرد
در دل من شوق بي اندازه مي كرد



نظرات شما عزیزان:

آشنا
ساعت12:55---11 اسفند 1390
چه خوب مینویسی دوست من...!!!!
خیلی آپ هات قشنگن...
خیلی..!!!!!


غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت12:54---11 اسفند 1390
چه قشنگ بود..!!!!!!!!!پاسخ:ممنون گلم

مرجان
ساعت22:10---9 اسفند 1390
سلام عزیزم
اپ هات خیلی قشنگ بودن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ><>✿آیدا✿ ׀ تاریخ: سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , doniai.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com